Fatosahinibrahim27 Kızlar oğluma hipp mama iyi geliyor birtek ama baya pahalı ve doyurucu olmadığı için emzirdigim halde 1 haftada 350 gr bitiyor 2 yaşında bi oğlum daha var onun da ihtiyaçlar fln yetistiremiyiruz mamayi en uyguna hangi siteden güvenip Alabilirim
Canselaltnts Fatosahinibrahim27 evdeeczane de uygum bide trendyolda da uygun bakabilirsin. Bende hipp combiotic kullanıyorum. Bebeğim diğer mamalarda kustu tek bunu sevdi fakat içtikten sonra ağzının etrafı kızarıyor sonra geçiyor sizce neden?
Familyboy Fatosahinibrahim27 doymuyorsa mamayı değiş bence kilo alımı da önemli bebekte çünkü hipp doyurucu bir mama değil malesef çok versen çabuk bitecek çokta pahalı bir mama diğer mamalara göre yazık doymuyorsa bebeğin başka mamaya geç illa hipp olacak diye bişey yok biz sma optipro kullanıyoruz mesela çok memnunuz doyurucuda bir mama ve hippe göre fiyatı da ucuz
Gunsss Fatosahinibrahim27 bizde hipp combiotic kullanıyoruz artık 2 yaşındaymış mama yerine süt verebilirsiniz doktorunuz ne diyor ?
Fatosahinibrahim27 Canselaltnts siz buralardan mi alıyorsunuz nekdr kaç gr .benim oğlumda bebelacta oldu sma geçtim ondada oldu agizcevresi neden bilmiyorum hipte olmamıştı sma bitsin tekrar hipe donucem
Canselaltnts Fatosahinibrahim27 yok ben ilk defa aldım eczaneden 140 a ama buralarda uygunmuş burdan denicem 😊
Fatosahinibrahim27 Gunsss yok cnm ilk oğlum suan 2 yaşında ona da bebekken sma vermiştim ikincioglum için yazdm
DemirAlaz Fatosahinibrahim27 Aptamil kullanıyorum şuan en uygun farmasanal sitesinde bi bakın isterseniz
Kubra27 Fatosahinibrahim27 bende BİM’in bebevita mamasını kullanıyorum kızımda faydasını gördüm tabi gaz felan yapmıyor