4 aylık bebeğim ishal oldu sanırım. Her yemek sonrası kaka yapıyor. Herhangi şikayeti yoktu bir kaç gündür. Bugün aglayarak uyaniyo. Ateşi yok halsizliği yok. Neşeli. Bu durum için doktora götürmek istemiyorum. Nasıl çözüm bulurum yardımcı olur musunuz? Sizce götürmeli miyim?