ikiprensannesii2 Hanımlar ben bu ay sonu doğum yapacağım bir de 2 yaşında bebeğim var. Malum yaz geliyor dışarı çıkacağız, küçük bebeğim için kanguru almak istiyorum yenidoğandan itibaren, var mı öneriniz uzun süredir kullanıyorum bir sıkıntı olmadı dediğiniz
Sda16 ikiprensannesii2 bebek arabasına koyup çıkmak daha iyi kanguru aldım ama çok gereklidir değilmiş bir süre sonra çok ağırlık yapıyor sırt bel omuz ağrıyor
NazliHilal ikiprensannesii2 benim kızlarımın da arasında iki yaş var. İlk üç ay sling kullandım, sonra kanguruya geçtim. Solomombaby benimki. Evde de çok kullanıyorum, sırtıma bağlayıp temizlik yemek bakım vs her işimi yapıyorum bebek de uyuyor
ikiprensannesii2 1Beybiletto Nurella______ çeşitleri var mı? Rica etsem bana link atabilir misiniz çünkü ben hiç anlamıyorum bu kanguru olayından ya😀 hem bebem rahat etsin hemde ben😍
Nurella______ ikiprensannesii2 Hepsiburada dan almıştım oradan rahatlıkla hem yorumları okuyup hemde çeşitlerine bakabilirsiniz ☺️
1Beybiletto Adakuss evet zaten yenidogan için yastik veriyorlar alt kısmına onu koyuyorsunuz youtubede bakın markayı izleyin😇
ikiprensannesii2 NazliHilal Benim açıkcası biraz da korkum var bebek ya nefes alamaz sıkışırsa bilmediğim için biraz kafam karışık😕
NazliHilal ikiprensannesii2 doğuma kadar videoları izleyip bağlamayı öğrenirsiniz, korkmayın sıkışmaz aksine ilk aylar sürekli sıcaklık istedikleri için çok hoşlarına gidiyor. Çok kurtarıcı oluyor, kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim