Burcin1706 mama içiyorsa kabız olma ihtimali yüksektir mama değiştirin. Her mama her bebeğe gitmiyor. Benım sen bebeğim kabızdı ve çok gazı vardı Ben 4 tane mama değişikliği yaptım en sonunda hipp güzel geldi kabızlık ve gaz sorunu yok artık dediğim gibi her bebek farklıdır her bebeğin kendine yaradığı iyi geldiği mama farklıdır yavaş yavaş deneyin eğer mama kullanıyosa tabi