Kızlar,
Göğsümün birinin ucunda sertlik var. Çatlak vardı daha önce Lansinoh kremiyle onu hallettik şükür. Ama iki haftadır sertlik var göğüs ucumda emzirirken çoook acıyor. Biraz emdikten sonra hafif azalıyor acısı ama yine acıyor.
Bebeğimi kucağıma alıyorum daha emzirmeden o ağrısını hissediyorum psikolojik olarak emzirmekten soğudum. Ebeye sormuştum normal diyip geçiştirmişti. Acaba normali mi bu? Zamanla emdikçe geçer mi?