Korona geçirenler sizlere bişey sormak istiyorum. Kızlar korona geçireli 4 ay falan oldu tat koku tamamen gitmişti 1,5 ay sonra falan tat alabiliyodum ama koku yoktu kokuyu da ondan sonra almaya başladım herşeyin kokusunu tadını normal aliyodum fakat şu 1 aydır bazı şeylerden çok kötü koku geliyo. Mesela soğan, sarımsak, sucuk, yumuşatıcı, şampuan aynı kokuyu alıyorum ama çok kötü bi koku tatda aynı şekilde sizlerde de oldu mu sonradan geciyomu? Bu arada eşime sordum çok kötü kokuyo bi kokla diye normal dedi sorun bende yani