Kızlar merhaba nasılsınız 🥰 kızlar ben sezeryan Olalı 11 gün bugün ilk başlarda kanamam bayağı geliyordu son 3 gündür az az oldu bugün ise hiç kanama yok sizce normal mi ? Kırk gün sürmesi lazım değilmiydi? Sizin ki kaç gün sürdü korkulacak bir durum varsa hastaneye gideyim diye soruyorum