Hanımlar kızım 17 aylık emzige çok bağımlı oldu gündüzleri bile hep ağzında saklıyorum yemediği bişey sürüp veriyorum belki vazgeçer diye ama yok yok yok vazgecmiyo kıyameti kopartiyo bı ağlaması var sanki canını çok fena yakmisiz gibi. Ben nasıl biraktiricam bana bir fikir verin gözünüzü seveyim 😔😔