Meal 3 aylık bebeğim cildi kuru böyle teninin katlanan yerleri kabuğ bağlıyor temizliyorum bu sefer kıpkırmızı oluyor yağ kullanayım diyorum önereceğiniz bir marka varmı
Ruzz-Batu Meal ben incia kullaniyorum cokta memnunum icerik olarak kuru ciltli bebekler icin vazelin kivaminda nemlendiriciside var kendi sitesinden bakmani tavsiye ederim ozel indirimleri oluyo daha uyguna geliyo eczaneden yada diger sitelerddn
Kusannesi Meal bebek yağı değilde mustelanın vücut sütünü kullanıyorum o pahalı geliyor dersen bübchen önerebilirim içerikleri aynı
Yenidoganbakimi Meal doğduğundan beri banyo sonrası mustelanın yağını sürüyorum yüzüne vücuduna saçına heryerine. Gün içindede aynı markanın kremini sürüyorum sadece yüzüne ve ellerine. Hiç kuruluk, konak vs olmadı şu zamana kadar