Bu sorum maalesef kendim için.. Doğum yaptıktan 4 ay sonra kan verdim tsh düşük t3 yüksek t4 normal çıkmıştı. Ayrıca Parathormon da çok yüksekti. Bugün tekrar kan verdim parathormon değeri normal, tsh daha düşük t3 ve t4 Yüksek çıkmış. Hormonları bu değerde olanlar ne yaptı? Dahiliyeye sıra alacaktım fakat hiçbir doktora randevu vermiyor.. Acil bir durum mu?