Minikkuzum1999 Kızlar Bir yıl olmasına rağmen halen normal doğum dikiş yerleri acıyor oturunca ağrıyor birde doğumum vakumla oldu ondan çok dikişiim oldu iç dış aynı sorunu yaşayan varmı
maysa-19 Minikkuzum1999 eğer çoksa anca geçiyor.ben 7 ay yere oturdum mi belimden çok zor kalkiyordum.dikis yerleri içten yanıyordu .bı seneden sonra gecti
Minikkuzum1999 dandiniko en çokta soğuk aldığımda ağrıyor neyden öyle bilmiyorum bilgisi olan yazar inşallah
Minikkuzum1999 maysa-19 evet canım kesi var affedersiniz makat bölgesine kadar dikiş vardı 33 dikiş atılmıştı birde vakumla aldılar ondan mı geçmiyor acısı 🥺🥺
maysa-19 Minikkuzum1999 vakumu neden tercih ettiler anlatirmisin.vakum da sebeb olabilir duydum ama iyileşme süreci belki daha farklidir
Minikkuzum1999 maysa-19 ıkınma olmasına rağmen kızım doğmadı canım birde kordonu kısa dediler birde çatın normal doğum uygun değil dediler normal yaptırdılar ilk doğumum birde çok zordu benim için halen gözümün önüne geliyor korkuyorum travma yaşadım diyorum hep ☹️🥺
maysa-19 Minikkuzum1999 çok geçmiş olsun.sonrasinda bı muayene oldunmu herhangi bişey var/yok dedilermi.yani bu acı eğer normal doğum dikisindense bı seneye tamamen geçti benim .ama vakumla alakaliysa bence ihmal etme bı kontrole git
maysa-19 Minikkuzum1999 korkma bence şöyle düşün.daha kötü bişey olmadan önlem almak daha iyi belki ufak bı iltihap var o yapıyor bilemeyiz ama gitmezsen ufak olan şey büyük bı soruna dönüşebilir.