Masaldiclee07 benim bebeğim 3 ay 2 günlük bu süre zarfında hipp+çok az aptamil+golden goat keçi sütlü olan mamayı kullandım fakat hiç biri bebeğime iyi gelmedi gaz problemi çok oldu artı doymadı midesi bulanarak içti en son bir tavsiye üzerine Humana marka mama aldım bununla şuan iyiyiz kilo alımı normal gaz kaka normale döndü çok şükür