45 gün oldu doğum yapalı ilk 20 günde 11 kilo gitti sonra kitlendim 😅 el ve ayaklarımda ödem çok ayakkabılarım hala olmuyor ve yüzüğüm ve pantolonlarım 😏 ödem atayım diyorum biraz 😀 gün içinde birer fincan yeşilçay, rezene çayı ve doğadan kayısı çayı içsem hepsi ağır gelir mi? Emziriyorum bebeğe sıkıntı olur mu ya bilemedim var mı içen aranızda?