Zuleyha1 kızım 23 aylıktı bezi bıraktığımızda. İlk hafta hep kaçaklar oldu. İkinci hafta her gün kaçırdı ama farkedip azcık yapıp anne çiş diyip tuvalete devamını yapıyordu. Üçüncü hafta 2 3 kere oyuna daldığında vs. kaçırdı. Dördüncü haftayı yani bu haftayı hiç kaçırmadan geçirdik. Biraz sabır gerektiriyor ama halloluyor🌸 zamanla saatlerini öğrenirsiniz o zaman daha kolay olur. Kızım mesela uyanınca, kahvaltıdan sonra, öğle uykusuna yatmadan-kalktığında, akşam yemeğinden sonra 2 saat aralıklarla 2 kez ve yatmadan yapıyor. Çok çok sıvı tükettiyse artabiliyor🙈