[silindi] merhaba tadı o kadar kötü ki sindirememistir. Genelde kabız bazen de ishal gibi yan etkisi de oluyormuş onun. Ferrum yazdırabilirsiniz devlet de karşılıyor,tadı da güzel, yan etki yapmadı. Sadece ilk benm bebeğim de arada kustu çözümü söyle buldum:diyelim ki 6 kilo, 6damlayi tek seferde değil de 3 sabah 3 akşam verdim.sonra alıştı zaten