Kızlar bebeğim 7 günlük oldu. Sezeryanla doğum yaptım ve ilk gün sütüm çok az geldi hatta sağ göğüsümden gelmedi. Emzirmede bebeğimde ben de birbirimize alışmaya çalışırken sarılık değeri biraz yükseldi 2 günde bir takip ediliyor doktor tarafından. Sarılığın geçmesinde en önemli faktör yeterli emzirmek ve bebeğin yeterli beslenmesi. Bebeğim sağ göğsümü tam tutamadığı için bende düzenli olarak sağıyorum onu ve biberonla veriyorum. Bir yandan korkuyorum meme emmeyi bırakırsa biberona alışırsa diye ki daha 7 günlük, bir yandan da sarılık değeri yükselirse başka sorunlar olur korkusuna değer düşene kadar biberonla vermeye devam edeyim diyorum.
benzer durumları yaşayanlar neler yaptınız nasıl atlattınız bu süreci. Ben ne yapmalıyım çok üzülüyorum ememediği içim