Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 2 günlük şuan 3200 kg 50 cm ve 33,5 baş çevresi olarak doğdu bugün kontrolümüz vardı hem rotavirüs aşımızı olduk gelişimine bakıldığında baş çevresi 40 cm kilosu 6160 ve 62 cm boyu ölçüldü geçen ay 5300 kg ve 58 cm gelmişti bana bütün değerleri normal geliyor Şükür sağlıklı ama bugün ki hemşire inatla kilosu yetersiz mama başlamanız gerek baş çevresi küçük kontrol edilmeniz gerek deyip deyip durdu orada en son sinir oldum laf söyledim çıktım sağlık ocağından ama yinede kafama takıldı nette normal yazıyor herşey ama sizlerede sormak istedim cidden bir sıkıntı var mı ya gelişiminde ilk bebeğim ben mi boş boş kafaya taktım anlamadım 😌