Yildizayaz_77 Kızlar merhaba bebeğim üç aylık üçüncü ayına girdi gireli hiç uyumak istemiyor uykuya hasret kaldım Gerçekten çok yoruluyorum sizin de öyle mi Ne zaman düzelir bu uyku problemi teşekkürler
Aybukeomrrr Yildizayaz_77 3 aya girecek büyüme atağı Mıdır bilmiyorum sürekli ağlıyor dün gece saatte bir uyandı ağlıyor hep ne zaman geçecek bilmiyorum 🤷🏻♀️
Glsn7581 Yildizayaz_77 aman canı sağolsun da uyumasin zaten artık gündüz uykuları kısaldı .ben de uyumuyo diye yakinirdim şimdi hasta ikimiz de yarı aygin baygın haldeyiz
Glsn7581 Yildizayaz_77 sevdiği sesleri açın sık sık beşiğine koyun ağlarsa sakinleştirip tekrar koyun ben hamak da yapiyodum orda daliyodu biraz
Miskokulu2 9 aylık oldu kızım daha uyku nedir bilmiyoruz 🤕doğduğundan beri hiç ne uyudu ne durdu. Şu 2 3 uyku yapıyor diyenlere imreniyorum