Nscaslan34 Poyraz49 burdaki devlet ya yeni doğunca yada 5 yaşından sonra demiş eltime. Onlar da zaten küçükken istemiyordu. Ben özelde yaptırıyorum fark etmiyor ay olarak.
ikiprensannesii2 Ben 1 ya da 2 yaşından sonra yapılıyor diye hatırlıyorum ama bi arayın hastaneyi isterseniz