Fndymn565 Kızım 9 aylik hiç bi şey yemiyor doğru düzgün 2 kaşık yiyor bırakıyor gece de mama veriyorum kilosu 7850 geçen ay 7660 di doktor az dedi yarın gidicem hastaneye dogum kilosu 3400 Du en son 3 aylıkken 6 buçuk kiloydu bu zamana kadar gram aldı sadece
Hemsiremomm Fndymn565 benim kızım da öyle kilo almıyo mama vermekten memeyi bıraktı.tam 9 aylıkken 7800 gr geldi.şu an 15 gün geçti hala aynı sanırım.sizi emiyor mu kızınız
Arasta Fndymn565 kendi yiyeceği besinler yapıyor musunuz bilmiyorum ama yapmıyorsanız iki kaşığa iki lokma daha eklenmiş olur inşallah 🤷🏻♀️
Fndymn565 Hemsiremomm beni de emiyor ama benim kızım 5 ayından beri böyle ek gıdaya erken geçtik kilo almıyor diye 6 aylıkken yiyordu yine biraz son 2 aydır ne kilo aliyor ne de düzgün bi şekilde yiyor
Hemsiremomm Fndymn565 benim kızım da 4 aylık oldu sanki kilo alımı durdu.şimdi de iyicw hareketlendi hiç almıyo.keşke emse benimki de bazen sağıp veriyorum ama çok çok az cıkıyo öyle de
Demetakk Bende aynı dertten muzdaribim,6 aya kadar ek gıdaya kadar kilo alımı çok iyiydi ,3 ayda bir kilo anca almış,ayda 350 -300 gram alıyor,sadece emiyor ek gıda verşyorum ittiriyor ,doktorumuzda sadece sütle artık kilo alamaz dedi napcsm bilmem
Fndymn565 Arasta yapıyorum evet ama yemiyor kendi yemekleriniz olunca ondan istiyor bi kaç kaşık yiyor
Arasta Fndymn565 kendi yemeklerinizden veriyorsanız tuza şekere vs alışmıştır kendi yemekleri tatsız geliyordur. Kendi kullandığınız çatal kaşıkla kendi yiyeceklerini verseniz belki o da sizinle aynı şeyi yediğini sanabilir. Evet yemediği zaman üzülüyoruz ama geçecek bu yememe durumları ve illa bir şekilde büyüyecekler.