Kızlar bugün karantinam bitti ama hastalığın 4. Günü civarı giden tat ve koku kaybım hla geri gelmedi. Aslnda hastalığı ağır geçirmedim hatta normal grip gibiydi.Sıfır tat ve koku. Çok kötü bi durum çamaşır suyu kokusunu bile hiç almıyorum. Ne zaman normale döner kalıcı olacak diye korkmaya başladım.