Sahinnnn bende burda tek gibiyim zaten annemler uzak, eğer yskın olsaydı bende gün içinde bırakır çıkardım o zaman asla zorlanmazdım bebektende soğumazdım, ama eşim evi uzakta tuttu sanki bebeğe o bakıcak gibi psikolojim hiç iyi değil anlamıyor ağlamama çok kızıyor 1-2 saat dışarı çıkınca iyi olucağımı zannediyor ama asla iyi değilim asla. Nasıl anlatabilirim bunj ona bilmiyorum