İyi günler, gerçekten iki gündür stres altındayım. Sekiz aylık bir bebeğim var, ikinci çocuğu uzun bir süre düşünmüyorum. Haftaya cuma günü adet günüm, ama ben iki gündür böyle çok az kanama görüyorum. Böyle aslında kanama da değil akıntı gibi çok hafif kan var, açık pembe ve koyu kahve renkte. Ama kesinlikle kırmızı değil. Gün içinde iki veya üç kez oluyor. Bugün iki kez oldu daha olacak mı bilmiyorum. Böyle bir şey başına gelen var mı?