Sevgili anneler yardımızına ihtiyacım var..Bebek arabası olarak Xioami Mitu almayı düşünüyorum ,aranızda bu arabayı kullanan var mı?Taşıma kapasitesi olarak 15 kilo gösteriyor ve bu bana çok az geldi..Kullanıp memnun kalan var mı?Bebeği 15 kiloyu geçip kullanmaya devam eden ve yırtılma yaşayan ya da sorun olmuyor diyen?