Kızlar dünden itibaren zayıflamaya karar verdim inşallah da pes etmem çünkü bu yolun sonu pek iyiye gitmiyor 😪 ekmeği azaltıp suyu bol içiyorum ve birde leslie yapıyorum. Bugün instagram da gördüm dukan çayı yapmayı düşünüyorum zayıflama da etkisi varmış. Yapanınız var mı? Etkisini gördünüz mü? Emzirirken içilir mi? Fikirlerinizi bekliyorum hanımlar ☺️