Kızlar bebeğim dün sabah 5 ten beri sürekli inler vaziyette. Mememe aldıgımda uyukluyo onun dısında sürekli inler gibi sanki konusmaya da calısıyo gibi anlamıyorum. Gaz deseniz damlalarını verdim arada pırtlıyo ağızdan cıkarıyo karnı da yumusak ama durmuyo devamlı kucak istiyo. Suan tam 2 ay 1 günlük. Atak haftası mı bu yoksa fiziksel bi sıkıntısı mı var ? Napıcagımı sasırdım