Aslitmz Yasemin34 bende öyle oldum işte yani bu birgün olacaktı tabi ki de çocuk olunca insan sanki yakıştıramıyor üzülüyor kıyamıyorum hiç icim rahat etmedi sağlık ocağındaki ebemizi aradım sordum normal dedi ama yinede bı kadın doğum doktoruna danış dedi
Yasemin34 Aslitmz haklısın istemesekte büyüyorlar işte dün gibi doğdu zaman bu yaz sporcu atleti alıcam bende göğüsleri belirginleşti şaka gibi bizde annelerimizin gözünde böyleydik