Sehnurr Kızlar 23 ekimde doğum yaptım burda 4 ay 11 günlük görünüyor bende haliyle 4 aylık diyorum ama çoğu insan 5. Ayı bitiyor diyor kimin dediği doğru ben hiç anlamıyorum bu aylık hesaplama yaş hesaplama işlerinden
midekoruyucu Sehnurr 4ayı bitmiş 5ten 11 gün almış. Şuan 4,5 aylık. 19 gün sonra 5 ayı bitmiş olacak 🤗
mehmel54 Sehnurr 4 ayı tamamen dolmuş 5 aylıktan 11 gün almış yani 5.ayını doldurmasına yaklaşmış ama siz 4 buçuk aylık diyeceksiniz soranlara
Demura 5.ayından gün alıyor şu an çocuğunuz 23 Mart’ta 5 aylık olacak. Aylık kontrollerinden anlarsınız zaten 😊
Gupssse Sehnurr bu konuda herkes ikiye bölünmüş toplum olarak. Misal 5 Ay i mi bitti 5 aydan mi gün aldı napti ?? Ben programdaki hesaplaşmayı söyleyip susuyrm 😂😂
Sehnurr Gupssse bende geçen dedim yok daha 4 r giriyor hayır 4 bitti 5 e girdi diyor başladılar bana anlatmaya 😂😂
Nesrincente Sehnurr millete gore de 1 yaş da 2 yaş oluyomus cocuk dogdugu gun yasında oluyor heralde 😄 2 yasından gun almıs oluyomus yanı 2 yasında
Sehnurr Nesrincente ben anlamıyorum kendi yaşımı söylerken bile çekinerek söylüyorum 94 lüyüm 28 yaşındayım diyorum annem diyor hayır daha 27 sin sen kasımda doğdun büyüyünce de yaşımı küçültüyorlar 😂😂
Zlm Sehnurr bende 90 Kasım dogumluyum 31 yaşındayım Kasım geçince 32 olucam çünkü dünyadaki 32. Yılını Kasım 2022 de tamamlamış olucam sizde 27 siniz Kasım’da 28 olucaksiniz
Demura Sehnurr 4 aydan itibaren yavaş yavaş oturma çalışmalarına başlayabilirsiniz diye biliyorum ama zaten 23ünde 5 ay kontrolünde doktorunuz yönlendirecektir 🤗
Zlm Sehnurr ikiside aynı şey 4 ayını bitirdi yani 4 aylık 5. Ayından 11 gün geçirmiş bitirdiği ay yada yaş soykendigi çin 4 diyoruz ama 5. Ayını bitiriyo
Tazeanne0134 Sehnurr canım çıktığı ay ya da yaş söylenir senin bebeğin 4 ay 11 günlük ya 4 ay biteli 11 gün olmuş yani 5.ayın için ayın 23u gelince de 5.ay bitecek bu kadar basit 🤷🏻♀️🤭
bsr1 Sehnurr o kadar kişiyle konuşuyorum anlatıyorlar sizin yazınızla tam olarak anladım teşekkür ederim ☺️