Aslii-1 Kızlar kızımın kilosu 5.300 gr geldi doktor günde 4 defa 60 cc mama vermemi söyledi sütüm yetmiyormuş sanırım kilosu az dedi çok üzüldüm
BalBademmmmmm Aslii-1 Benim kızımda 5300 çıktı 3.ay kontrolünde boyu da 62 cm. 2500 gr 50cm doğdu. Mama vermiyorum sadece emziriyorum, her ay 1 kg alıyor doktor iyi dedi
Esved_58_58 Benim kızımda 3 aylıkken 5.600 gramdı sağlıklı olsunda kilo önemli değil diye kendime telkinlerde bulunuyorum bakalım 4. Aya girdik haftaya sağlık ocağında aşısı ve kilo ölçümü olacak kilosu ney çok merak ediyorum
Aslii-1 Esved_58_58 sağlık daha önemli tabi ama doktorumuz biraz telaşlandırdı beni sınırda kilosu falan diye
Aselemine27 Aslii-1 Benim kızımla aynı kiloda doğmuş canım aynı benim kızımda 3100 gramdı 3 aylık geçen hafta ki kontrolünde 4900 gramdı benim doktorum mama ver demedi sütün yetiyorsa dedi sütüm de yetiyor ama kilo alımı iyi degil boyu çok iyi
Rainnnn Aslii-1 hımm o zmn azıcık az sanki evet ama çok değil Şöyle hesaplayın 4. Ay bittiğinde doğum kilosunun iki katı olması gerekiyormuş öle diyor uzmanlar
Yenidoganbakimi Aslii-1 benim kızım 3380 kg doğdu 3.ay kontrolünde 5700 kgdı bence çok düşük değil biraz mama ile toparlar merak etmeyin