haavvvaaaa Bebegim 4 buçuk aylık olmak üzere kaşık maması yedirmek istiyorum mamayı yemiyor zorla yiyor faydası olur mu acaba sizler yedirdiniz mi yedirdiyseniz nasıl verdiniz
Irmakprensesinannesi haavvvaaaa daha çok küçük kaşık maması için mamayi değiştirin farklı mamaya belki alır kızım 7 ay 6 günlük 4.5 aylikti tadimliklara başladık daha hiç kaşık maması vermedim
[silindi] haavvvaaaa zaten üzerinde 4.aydan itibaren olanları almıştım. Onu verdim 4.5 aylıkken. Bulamaç gibi yaptım çok sıvı değil hafif katı gayet de yedi. Zaten mama da içiyordu. Kaşıkla yemeyi öğrendi kaşık mamayla da. Şimdi de var arada veriyorum nadir de olsa.
Nislina haavvvaaaa kaşık maması için erken canım ben ek gıdaya alıştıktan sonra vermeye başladım ve severek yiyor ek gıdaya alıştıktan sonra tavsiye ederim
haavvvaaaa Egeanul bazı kasik mamalarinin üzerinde 4 aydan sonra verilebilecegi yazıyor ve verenlerde oluyormuş o sebepten bende denemek istiyorum
Egeanul haavvvaaaa 4 buçuk çok erken yinede siz bilirsiniz midesi sindiremez kaşık mamayı daha. Siz yazılanlara bakmayın her yazılanı da yapmayın. Veriliyormuş yapılıyormuş verenler varmış bişey olmamış falan bunları dinlemeyin lütfen. Daha çok çok minik anne sütünü ya da mamayı ancak sindirebilir midesi. Mama içmiyorsa beğenmemiştir mamayı değiştirin.
ilyestaa Mama kullanan bebeklere çoğu doktor 5 aydan sonra ek gıdaya başlatıyor, siz doktorunuzla görüşün. Kaşık maması olmasa da size bu konuda yardımcı olacaktir
haavvvaaaa Irmakprensesinannesi doktorunuz mu dedi o zaman ek gıdaya başlayın diye bir de hep mama mi yedi bebeginjz biz hep mamayla besleniyoruz ne yazık ki sütüm çok erken kesildi
haavvvaaaa [silindi] Bende 4 ay yazanı aldım 2 haftadır falan mans yemek istemiyor bebegim beslenmesi bozuldu bende alternatif bulmaya çalışıyorum
Irmakprensesinannesi haavvvaaaa mama ve meme gidyrx 5 aylikti meme yi bıraktı dokroumuzda 4.5 aylikti tadimlikalra başlattı zaten kızım istekliydi şuanda 7 ay 6 günlük 2 ana 2 ara öğünü var formül süte devam