Herkese merhaba , çok kafamı karıştıran bir şey sormak istiyorum. Şimdi doktor kontrolünden çıktık ikizlerim 4 ay 10 günlük. Doktora gece beslenmesine 3 saat şeklinde devam edelim mi hala diye sordum. Doktor 1 yaşına kadar kesinlikle devam et dedi. Kilo alımlarının normal olduğunu söyledi. Siz bebeklerinizi 3 saatte bir besliyor musunuz gece ? Ya da ne zamana kadar beslediniz böyle ?