Kızlar bebeğim 6ay 9gunluk kaşık maması alicam da kafam karıştı kutunun üstünde 6+ yazior mesela şuan onu yiebiilor mi yoksa altı ayı dolması mi gerek. Bazı kutularda da 6-36yaziyor.. şuan bu ikiisni de alsam yiebiilor dilimi. Mesela ballı pirinçli kaşık mamaları var bunları vereblir miyim. Kafam karıştı cubku nirmalde bal falan yasak ya hani pirinçte hemen verilmior die bliorum. Kaşık mama öneriniz ne olur lütfen yardim