Egeanul Azizecakir ne kadar vermem gerkir derken canım? Emmiyorsa normal öğünlerde ana öğünlerinde verebilirsin ölçekler aynı
nidas_mom Azizecakir canım kızım bugün 7 aylık oldu ek gıdayı fazlalaştırmaya çalışıyorum benim kızımda 2 aylığından beri Neocate yiyor. Bebeğin iştahına bağlı ne kadar yediği ölçü olarak soruyorsan silme 1 kaşığa 30 cc
Azizecakir Egeanul anne sütü alıyor ama ben gündüz mama gece anne sütü vermeyi düşünüyorum yani mamayı kaç ölçek vermem gerekiyor daha önce mama verdiğimde ayına göre olan ölçek sayısı fazla gelmisti
AlyaMavi Azizecakir bizde de öyle Ya kaç kere söyledim doktora geçer diyor kafası komple Konak oldu sonradan surekli huzursuz napıcamı şaşırdım
Siret Azizecakir Bende smilac alerji için kullanıyorum benim bebeğim ek gıda yemiyor maalesef iştahsız bir bebek 90 CC anca içiyor 3 ölçek koyuyorum siz bebeğinizi az çok bilirsiniz
Egeanul Azizecakir hangi alerji maması biz aptamil pregomin as verdik kutusunda yazıyor ölçekleri. Vermen gereken cc ye bakma bebeğinin içebileceğine bak. 9 aylıkken ben 90 yapıyordm sanırım. Mesela siz 90 la başlayın içebildiği mikatı görürsünüz
Nnnaaa Siret similac mamalar çok güvenilir değil, çoğu mamaları piyasadan toplama çağrısında bulundular. Hala similac mı kullanıyorsunuz acaba ?
hifam18__ Egeanul merhaba doktorumuz bizede aptamil progomin verdi ama bebeğime bir türlü kabul ettiremiyorum çok kötü kokuyor sizde biliyorsunuz tadı da kötü sanırım asla kabul etmiyor siz nasıl kabul ettirdiniz
birprensannesi__ Egeanul suan bizde 3 ayligiz aptamil pregomin ama bizi kusturuyor acaba bende mi fazla verdiğim için oluyor nekadar verme lazım bilmiyorum zayıflar diye korkuyorum çünkü sadece mamayla besleniyor
Egeanul hifam18__ ilk verdiğimde içti red yaşamadık farklı mama deneyin ya da vanilya şurupları oluyormuş damlatıyormuşsunuz. Ben denemedim ama
Nnnaaa Ben neocate kullanıyorum. Çok araştırdım. Besin değeri en yüksek olan neocate bence. Alerjik mamaların tadı ne yazik ki hepsinin çok kötü. Ama severek içiyoruz evet kusması oluyor ama ben fazlasını kustuğunu düşünüyorum.