Merhaba güzel anneler yakın zamnda ablamı kaybettim ve üzüntüden az olan sğtğm bitti bende mama ve ek gıdayla yoluma devam ettim 5. Aylıkkken yoğurtla başladım ve hep yogurlı seylerle devam ettim ve bebeğim yoğurda yok nile olsa yol demezdi yaklaşık iki haftadır günde bi kac defa kaka yapıyor normalde bi jere yapardı yada bir gün ara verir diğer gün yapardı hem kakası cogaldı hemde asla kaşık tutmuyor sütte içiyordu biraz içmeye başladı günde 3 4 defa 4 CC içiyor ne yapmalıyım aceba neden böyle … Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkür edeim bu arada 7 kilo 69 cm