Kızlar bebeğim 8 günlük ve hala göbek bağı düşmedi. Ben düşmeden bebeği yıkamak istemiyordum hala yıkamadım o yüzden ama hastaneden çıktığımdan beni kayınvalidem falan kulaklarımı patlattı. Yıkanmadığı için düşmüyor bebeği her gün yıkayacaksın göbek kordonu düşene kadar diyor. Sizinkiler kaçıncı günde düştü kızlar?