Buseliii Hanımlar bu atak haftasını nasıl hesaplanıyor benim kafam karıştı . Oğlum 35+3 ken doğdu 18.10.2021 tarihinde, 40 haftası 19.11.2021 tarihine geliyor . 40 haftasına göre mi hesaplıcam yoksa doğduğu tarihe göremi bilemedim .
alptoyyy İnanmayın ya oğlum ne zaman atak haftasında gösterse hiç bişey olmadı diğer günler daha zordu hiç inanmadım ona
Ylz0044 ecee034 biz şuan uyku gerilemesi yaşıyoruz zorla uyutuyor um gece ben yaptırıyorum o kalkıyor gündüz daha şimdi 2. Uykuya geçebildik🥴 huzursuzluk kucak sürekli ağlamalar akşama kadar pestilim cıkıyor