Benim 3 günlükken oldu şimdi 1 ay 1 günlük küçük oldukları için hemen alışıyolar sakın pes etme anne sütü gibisi yok söylediğim metod bizde işe yaradı eğer göğsünden hemen süt gelmezse mamayı şırıngaya koy o seni emiyo sanıp mama yemiş olur hem doyar hemde memende olur alışır sana tekrar biz başlarda öyle yaptık