Acemianne26 Mama takviyesi olduğu için biberon kullanıyoruz ama wee baby elimdeki ve yavaş yavaş meme reddi yaşamaya başladık, başka biberon önerisi olan varmı acabaa
Asyaveannesi04 Acemianne26 ben dr.browns kullanıyorum doğduğundan beri bazen işim olduğunda sağıp dışarı çıkıyorum ne meme reddi ne de gaz problemi yaşamadım