merhaba arkadaşlar ben 2 aya yakındır yasmin kullanıyordum ama yan etkiyi yapmaya başladığı için bıraktım bıraktıktan sonra 3 4 gün sonra regl gördüm ama şimdi tekrar regl olmam lazım fakat 5 gündür gecikmiş durumdayım acaba neden bu kadar gecikme yapar mı bıraktıktan sonra dengeyi bozar mı