Flower123 Merhaba anneler korktuğum için yazıyorum gözüne parmağını sokmuş sabahtan beri ağlıyor huysuzlanıtor göz kapağı şişti kızardı biraz önce uyandı dikkatlice baktım tırnak izi var göz bebeğinde bişey olur mu hastaneye gitmeli miyim
-erCansu- Flower123 bnece götür benm oğlumda çizmişti bişey olmadı ama tırnak izi vardı geçti kendiliğinden biraz uzun sürdü tamamen geçmesi
Flower123 Hbbknk önce oyuncağı düştü sandım ama şimdi bakınca tırnak izi görünüyor görmesinde bir problem yok ama ovalıyor gözünü