Bebeğim 70 günlük. Normalde yüzü bana dönük olarak bağlıyorum bi süre sonra sakinleşip uyuyor ama her zaman hoşuna gitmiyor. Acaba yüzü öne doğru dönük olarak bağlama şekli var mı? Olabiliyor mu? Çünkü o şekilde kucakta gezmek istiyor sürekli, bağlanabiliyorsa (🤲) daha rahat hareket ederim en azından🙃Kangurumuz var ama onun için henüz küçük.