Aliaslan1 benim büyük kıızm 4350 gr doğdu. Sonra çok kilo kaybetti 3900 fln oldu. Sonrasında da 2,5 aylIktı ancak 5 kilo oldu. Sonrasında da hep alt sınırın biraz altında kilo aldı. Mesela o ay 400-600 gr alması gerekirken benim kızım 380 gr fln alıyordu. Bende çok üzlüyırdum, sütüm yetmiyor diye, bide kusuyırdu reflüden. Hep ağlayasım geliyordu. Ama doktorumuz herşey normal bebek sağlıklı diyordu. Zamanla kilo alımı arttı. Ek gıdada da sorun yaşamadık hiç çok şükür. Şümdi 3 yaşında aman az yesin, sağlıklı yesin, sağlıksız yiyip boş kilo almasın diye uğraşıyorum. O zamanlar ne kadar çok üzmüşüm kendimi ve kızımı diyorum çünkü siz üzülünce bebkde huysuz gergin oluyor. Sağlıklıysa keyfi yerindeyse 100 gr hiç önemli olmuyor.