Yusaydef çok yüksek ya bu nedir herkes niye kabul ediyor bu kadar pahalı saç kestirmeyi. Bana göre olmasi gereken 40 50 falandır. Boyle olsa sürekli kestiririm mesela 2 3 ayda bir kırılıyor çünkü ama bu kadar pahali olunca senede 2 kere falan gidebiliyorum en fazla