Bebeğim kırkı çıktıktan donra gece kavramını anlasın diye çok uğraştım ve başardım ama bazen ayağımda sallıyorum uykuya geçmesi zor oluyor ve 4 ay 18 günlük gözü kapalı aslında uyumak istiyor ama uyumuyor neden böyle oluyor bilgisi olan var mı acaba? Yada neler yapıyorsunuz? Uyku gerilemesin de böyle bir şey olabilir mi?