Arkadaşlar regl dönemlerim normalde cok uzun surmez 5 gün sürer 6 ve 7.ci gunlerde hafif lekelenmem olup biterdi ancak bu ay cok coook uzun surdu ve ne kadar surceginide bilmiyorum suan 9.cu gunumdeyim . Afedersiniz ilk 3 gun siyah gelmisti sonra normale dondu ama 9.cu gunumdeyim. Basina boyle bir durum gelen varmi aranizda ?
1 ay evvel covid oldum covidken kan sulandiricida kullanmistim ama covid ken de regl olmustum ve normaldi kanamam. Ama bu ay neden boyle oldu anlam veremiyorum.
Covid olmadan 1 hafta once de yani 1.5 ay oncede kadin doguma gitmistim adet dışı kanamam olmustu lekelenme tarzinda beklemeyip hemen ertesi gun doktordaydim tum tahlil tetkik yapildi herseyim gayet normaldi erken yumurta catlatmasi olmus demisti doktor , hatta smear testide yapildi o da gayet guzel geldi sonucum cok sukur. Bir hamilelik söz konusu yok hani dusuk vs ihtimalim yok zaten regl sancim bile yok. Dün doktoruma mesaj attim covid etkilemis olabilir diye 10 gunu gecerse muaneye gel bakalim dedi sonrada hamilelik dusuk suphesi olabilir dedi ama oyle birsey olsa zaten agridan duramazdim herhalde. Basina boyle bir durum gelen varmidir acaba doktora gidip ne tani konuldu neden olmus olabilir ? Asiri sinir bozucu bir hal almaya basladi cunku bende artik. Kusura bakmayin uzun yazdim ama hani her ihtimali önceden yazayim istedim