42Eylul07 Daha once de böyle bi post acmistim makinem gene ariza verdi hemen siparis vermem lazim lutfen memnun olanlar soylesin simdimi markam lg simdi vestel uygun bakiyorum ama nasıl bilmiyorum
GokSuM 42Eylul07 Arçelik’ten hiç memnun değilim. Gerçi diğer beyaz eşyaları iyi ama çamaşır makinem yüzünden evde beyaz kıyafet kalmadı. Vestel hakkında bilgim yok 🤷🏼♀️O yüzden oylayamadım
42Eylul07 Muhasebeciana gercekten oyle tedirgimim bu yuzden 😖 bebegim var ve biran once almam lazim camasirlar birikmeden😵💫
Muhasebeciana 42Eylul07 yaaa valla bebek kiyafetleri zaten bizimkilerden daha cok yikaniyor 😃 insallah bir an evvel alirsin canim icine sineni
42Eylul07 Muhasebeciana gercekten. Oylee yaa valla verdim simdi. Cok teşekkür ediyorum insallah gelir hemen