Anneko oğlum bir aylıkken yüzüstü yatmaya başlamıştı başını tutabildiği için de bir sorun yaşamamıştık, gece değil ama gündüz gözetimli bir şekilde yatabileceğini söylüyor doktorlar, karnına baskı yapıp gaz çıkarmasını kolaylaştırdığı için kolik bebeklerin en sevdiği pozisyondur yüzüstü yatmak