22 günlük bebeğim var özel hastaneye götürüyorum düzenli kontrolleri için devlet hastanesine götürmeyi düşünmüyorum ama kalça çıkıklığı vs ölçtürmek için devlet hastanesine gitmek gerekiyormuş 1 aylıkken bi sefer devlete götüreyim diyorum hem randevu da alırım diye siz nasıl yaptınız acaba özel hastaneye gidenler?