Bahardrk banyo için sebamed veya mustela nıne şampuanları iyi geliyor diye biliyorum. Vücudunu olabildiğince elle yıkayın herhangi bir lif vs ile sürtme yapmayın kesinlikle. Bide dove nın bebek sabunu iyi geldi
bize.Gerçi Şampuanda yeterli olabilir ekstra sabuna gerek olmayabilir tercih meselesi.
Ve birde banyodan sonra mutlaka yağlayın tüm vücudunu her yerini yüzüde dahil. İlk etapta zeytinyağı yapıyordum sonra normale dönünce bebe yağlarına geçtim daha su bazlı oldukları için daha kolay sürülüyorlar