yigitinanneesii Merhaba, bebeğimin aniden suratında kızarıklık çıkıyor sanki leke gibi 10 dakika sonra geçiyor neden olabilir ?
Ebrudrgt yigitinanneesii kac aylık canm. Benm bebişinde oyle bnce bebeklerde oluyo ya kac bebekte duydum
0hem7dem yigitinanneesii bebeğim 2 aylık onun yüzünde de oluyor. Sivilce gibi nokta şeklinde çıkıp etrafı kızarıyor 1 saat sonra geçiyor nedenini bilmiyorum